GeOrc's Workshop Review

Hi, here a little review of the workshop with GeOrc in Munich. It was a very funny weekend and especial the Saturday evening ^^.
 Servus, hier dann mal ein kleiner Rückblick auf den Workshop mit GeOrc in München. Es war ein sehr lustiges Wochenende und vorallem der Samstag ^^. 
  
I like the new conzept with the conversion and the choose of a Chaos God, but it could be work a little bit better in the next workshop with some conzept art an examples. And I think its better to give somebody the change to choose the old conzept with your color palette.
Mir hat das neue Konzept sehr gut gefallen als teilnamsloser Beobachter. Die Wahl zwischen einem Chaos Gott und dem Umbau/Modellierpart hat mir gut gefallen. Ich denke aber der Workshop wäre besser, wenn es mehr Anschaungsmaterial geben würde. Zudem fände ich es gut, wenn Teilnehmer auch die Wahl hätten das alte Konzept mit fester Farbpalette zu wählen.

 
 
 
 
 

Overview from Saturday Evining
Überblick vom Samstag Abend

Overview of the final result
Überlick von dem Endresultat

Slaanesh

Tzeentch

Khorne

Nurgle

 Best Regards from Munich
Servus & beste Grüße aus München

2 comments:

  1. The second Picture from Khorne is awsome!

    ReplyDelete
  2. Thanks it was my own project for the Saturday 0:). I hope I can finished it in the next weeks.

    ReplyDelete