Return of the old Gods! Final Post !

Hey there painteholics,

The Time is near! Games Day is one week from today and this is my Last post. I will be in my holidays  beginning tomorrow and have finished all the work on the AOP Entry and all Golden Demon stuff a few minutes ago. When I am finished with this post I will begin my holiday season with a good BBQ and a cold beer. But before this, I wanted to show you some pictures of the Dominator Class Crypt Ship. I wish you all of you a good week and those of you still painting all the motivation you need :) I hope to see many of you at Games Day Germany in cologne. If you check out the AOP section and think my display board deserves it, vote for me :D See you all in cologne!

Der Dag ist Nahe! Der deutsche Games Day ist nur noch eine einzige Woche entfernt und dies wird mein letzter Post davor sein. Ab morgen beginnt mein Urlaub mit meiner Liebsten und vielen Freunden. daher habe ich vor wenigen Minuten die letzten Striche an meiner AOP Platte und den Golden Demon Beiträgen gemacht. Wenn ich diesen Post geschrieben habe beginne ich meinen bevorstehenden Urlaub mit einem guten BBQ und einem kalten Bier. Aber vorher möchte ich euch noch die Bilder des Gruftschiffes zeigen. Ich wünsche euch allen eine gute Woche und denjenigen unter euch die noch an ihren Beiträgen arbeiten alle Motivation dieser Welt. Ich hoffe viele von euch auf dem Games Day zu treffen. Wenn ihr den AOP Bereich besucht und denkt, dass meine Platte es verdient hat, wäre ich froh, wenn ihr mir eure Stimme gebt. :D Man sieht sich in Köln! 







2 comments:

  1. Can you post a picture of the back? Really nice job...love the osl and the weathering. Good luck for de GD...

    ReplyDelete
  2. ...the back is flat and black ;-) The Dominator Class Crypt Ship is only for the show.

    ReplyDelete