They Return! Return of the old Gods: Dominator Class Crypt Ship REDESIGN


Hey there paintholics,

Maybe you remember the Crypt Ship I began to build a couple of posts ago. ( Click ) After all, I decided that its not my taste since it just looks like two of the mustache gliders attached to each other with a big part build to its back. ( ...what it basicly is xD) So I started on a new Crypt Ship. The new Ship should look totally different compared to anything we normaly see on a table. And so I decided to build something like a big flying Pylon or Gate if you will. After all I am pretty sold on the solution and cant wait to see it painted with OSL and everything. It adds a big eye catcher to the board and looks just... dominating :)

Vielleicht erinnert ihr euch noch an das Gruftschiff, welches ich vor einer Weile gepostet habe. ( Click ) nach einigen Überlegungen entschied ich mich dazu ein anderes Schiff zu bauen, da mir das Aussehen des alten Schiffs nicht mehr zusagte. Es sah einfach zu sehr nach zwei meiner Sichelbärte zusammengesteckt aus. ( ...was es ja auch eigentlich ist xD ) Also startete ich ein komplett neues Schiff. Das neue Gruftschiff sollte komplett anders als alles aussehen, was man normalerweise auf einem Warhammer Schlachtfeld antrifft. Und so entstand etwas das ich am ehesten als schwebenden Pylon oder so etwas bezeichnen würde. Mir gefällt der fremdartige Look der neues Schiffes sehr gut und kann es kaum erwarten das Schiff komplett bemalt und mit all dem OSL zu sehen. Es dient der Platte als dicker Blickfang und tut genau das was es soll...dominieren :) 


_________________________________

Dominator Class Crypt Ship
_________________________________






 

1 comment:

  1. That is pretty cool there. I have to agree with it indeed. Can't wait to see it painted up!

    ReplyDelete