They Return! Return of the old Gods: WIP PICTURES


Hey there painteholics,

I thought some of you might be interested in having a look at the very start of this project. So I searched  the depth of my computer for some pics of the starting period. And here they are. I started this project at the hottest time of my bachelor thesis to have a kind of diversion from my day to day computer work. I always liked the Predator Homeworld from Alien VS Predator and the part where you see the old Inka tribes worship the Predators as Gods. A very vague idea began to grow on me.  But see for yourself...


Ich dachte mir, vielleicht möchten einige von euch den Start dieses Projektes sehen. Wie hat alles angefangen? Also habe ich in den tiefen meines Computers gesucht und eine Bilder der ersten Schritte gefunden :) Und hier sind sie nun. Als ich dieses Projekt begann, war ich gerade in einer heißen Phase meines Bachelor Abschlusses und brauchte etwas Ablenkung zu meiner tagtäglichen Arbeit vor dem Pc. Ich mochte schon immer den Anblick der Predator Heimatwelt aus dem Film Alien Vs Predator. Auch war ich ein großer Fan der Szene, in der erklärt wird wie die Ureinwohner die Predatoren als Götter verehrten. Zu diesem Zeitpunkt begann eine sehr vage Idee in meinem Hirn zu reifen. Aber seht selbst...

________________

Inspiration
________________


________________

First Steps
________________




_______________________________________

Canoptek Wraiths Conversions
_______________________________________





_____________________________________

Destructor Lord Conversions
_____________________________________



_____________________________________

A new Mustache Poster
_____________________________________


3 comments:

  1. Very nice fella! What did you use for the tentacles?

    ReplyDelete
  2. Thanks man ! They're Bass and guitar strings :P

    ReplyDelete
  3. Nice conversions. I never noticed them before ;)

    ReplyDelete