They Return! Look at the sky! Dominator Class Crypt Ship

Heeey there painteholics,

Its time for a little Armies on Parade Update. After I nearly finished the Board I decided that I want a big bad eye catcher on it. The kind of stuff that always made me go " Holy you know what - whats that?" In the post i just show you the beginning of my Dominator Class Crypt Ship. The ides was to create something new but still rely on the forms that are already included in the army. And so two Night Mustaches formed the main part of my crypt ship. This little project will be continued. :)

Es ist Zeit für ein kleines Armies on Parade Update. Nachdem die Arbeiten an meiner Platte fast fertig sind entschied ich mich dafür, noch einen großen Blickfang einzubauen. Die Sorte Modell, bei der ich immer gesagt habe " Ach du - ihr wisst schon was -  was zur Hölle ist DAS denn?" In diesem Post möchte ich euch den Anfang meines Gruft Schiffes der Dominator Klasse vorstellen. Die Idee dahinter war es, etwas neues auf die Platte zu bekommen und trotzdem die Formsprache der anderen Modelle aufzugreifen. Und so bilden zwei Nachtbärte (xD) den Grundstock meines Gruftschiffes. Schon bald werdet ihr mehr sehen :P































And here is another one of the promotional posters! The Hulkster is onboard! So Join the Revolution, brother!



No comments:

Post a Comment