They Return! Lychguard and Flyer

Hey there painteholics,

Again I want to show you some Models for my Armies on Parade Display. This time the Lychguard and my little converted Night Scythe, which isnt that scythy anymore :P The idea to this conversion was kinda quick decided. I always play around with bitzs assembly and I just thought it looked pretty significant to change the look of the Necron Flyer.

The necron Lychguard are just some badass models I needed to paint. I dont play them in my tournament army but for me, the models are the best Necron models available. They just look so big and bulky. To get a cool looking leader for my army I converted an old metal Necron lord with new Bitz. Since I am still pretty much against Failcast I didnt want to have anything of that in my army. So the old Necron metal model was a pleasure to work with.

I also uploaded them to CMON. Would be cool if you vote and leave a comment there :) See you around for the next " They Return! " post.


Heute möchte ich euch wieder ein paar der Modelle meiner Armies on Parade Platte präsentieren. Und zwar die Necron Leibgarde und eine meiner Nachtsicheln, die gar nicht mehr so sichelig aussieht. :P Die Idee zu diesem Umbau kam mir beim Aufbau. Ich probiere oft Vieles aus und versuche die Bits anders anzuordnen als in der Bauanleitung. Dabei entstand die neue Form der Sichel, dir mir sehr gut gefallen hat. 

Die Necron Leibgarde sind einfach super geniale Modelle die ich auf jeden Fall haben musste. Ich spiele sie zwar nicht in meiner Armee, finde die Modelle jedoch so genial, dass ich sie auf jeden fall bemalen musste. Um einen würdigen Anführer für meine Necron Armee zu haben baute ich mir einen alten Necron Lord aus Metall um. Da ich nicht gerade viel von Failcast Modellen halte kam mir der Kram auf keinen fall in die Bude und so war ich heilfroh mit dem White Metal Model arbeiten zu können. 

Ich habe einige der Modelle auf CoolMiniorNot hochgeladen. Wäre super cool wenn ihr dort voten, und vlt auch ein Kommentar hinterlassen könntet :D 



Necron Lychguard




Necron Overlord



 Necron Night Scythe 


3 comments:

  1. The blades of the weapons are veeeeeeery nice, the screaming for a tutorial ;-)

    ReplyDelete
  2. Really liking the Lychguard and the paint scheme. Hope you don't I linked them up on my tumblr (dark-gear.tumblr.com),with full credits of course.

    ReplyDelete
  3. @ Dellolyn: There isnt that much to say - but maybe in the future :P

    @ Dark_Gear: not problem dude :D

    ReplyDelete